c:

c:

hehe snygg jag är...behöver kanske duscha dock
jag vill lära mig hur man lägger upp flera bilder i ett och samma inlägg..är inte så bra på det här. Tove vet du hur man gör? Carro? 
I skolan idag gjorde jag inte så mycket annat än att se på film. På franskan såg vi Taxi på engelskan Grease och på So.n två filmer om ideologier. Sen hade vi svenska där gjorde jag ingenting. På slöjden så sydde jag färdigt Hjalmar. Ska försöka få in ett foto på honom. Sen gjorde jag chokladbollar. Stack från slöjden och hjälpte Martin Tove och Klara.  Sen jag kom hem så har jag inte gjort så mycket annat än att lyssna på musik. Lyssnar på Bob Dylan nu. Tråkigt. Kommer inte på någon rolig låt att lyssna på. Zlatan kanske? :D
Igår var jag med Tove och Eva i stan :) Det var så kul! Detaljerna finns på toves blogg.


Kommentarer
Postat av: Martina

wtf, martin? aja haha :P

2006-06-08 @ 20:42:59
URL: http://martiiina.blogg.se/
Postat av: carrooo

öm det är jobbigt att fröklara såhär på skiten.. kan visa dej sen hur man gör.. tror jag ^^ :P haha neej nu sitter katten och glor på mej =P

2006-06-09 @ 19:34:50
URL: http://carolinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0