<3

Igår direkt efter skolan gjorde jag inte så mycket men vid halv nio så stack jag tove och martina ner till bergvik:D det var skit kul att bada med dom och inte så värst kallt heller iaf inte i vattnet. Sen lärde jag mig ett nytt skämt :P "Har du sett två vita sälar förrut?" hade aldrig hört det förrut. Sen så lärde jag mig att dyka som en pingvin...Sen satt vi på bryggan och snackade och keka mackor chips och drack oboy utan mögel i. Det var mysigt men kallt. Sen stack vi hem till tove och martina var osocial så jag och tove snackade hemlisar och ritade gubbar på våra magar. Tove är verkligen fascinerad av min navel:P fast martina tycker den är äcklig haha men hon ska inte säga något för hennes tå ser ut som en korvprins:P 
Just nu har jag tråkigt och undrar när skolan börjar idag.
Igår i skolan hade vi brandövnning. Då visade några brandmän hur man inte ska göra när man grillar. Man ska alltså inte hälla t-sprit över hela armen och tända på. Han brandmannen som gjorde det hade ingenting på handleden för det var en glipa mellan overallen och hanskarna så han blev bränd där. Hans hud såg rätt äcklig ut men alla trodde ju att han hade kontroll över läget så typ ingen fatta att han brände sig:P misslyckat... sen fick vi se på brandbilen. det var skojj:) 

Kommentarer
Postat av: Tove

haha, din navel är fett cool! asså shit störd som bränner sig :O jaja, ses imorn. Sista dagen med klassen :( Älskar dig

2006-06-15 @ 23:16:08
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0