"I want you to notice, I want you to care"

Det var ett tag sen jag skrev (en dag men det känns som en evighet)men jag har varit så trött efter praon. Jag praoar på ett konditori iallafall fram till lunch sen stänger det och jag får gå till bageriet längre bort i byggnaden.  Där får jag lägga frysna wienerbröd, bagetter, fullkornsbröd och croissanter på plåtar bland lobotomerade zombies och giljotiner(giljotinerna skär sönder bröden). Det värsta var när dom lämnade mig med en maskin som spottade ut bröd och som man var tvungen att mata in plåtar i annars kom alla bullar på golvet samtidigt som man var tvungen att lägga alla färdiga plåtar i ett ställ. Man var tvungen att springa för att hinna. Jag hade ont i ryggen hela kvällen efter alla plåtar som jag hade burit. Det ska bli skönt men ledighet imorgon. Ska till Romme med Tove! 

peace


Kommentarer
Postat av: Tove

haha, lilla gumman! Hoppas du överlever där borta med giljotinerna å allt det där.. det låter farligt ;) jag är oxå helt utpumpad. ser fram emot morgondagen!! (även om jag kommer ha världens träningsvärk!) Pussar '(L)

2006-02-15 @ 19:10:26
Postat av: Martina

naw, min lilla favvotjej stackare :/ Hoppas det blir bättre :) Puss min sötaste

2006-02-15 @ 19:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0