A Day In The Life

Sitter och trycker i mig godis mumma fillibabbu OJ satte i halsen  harkel  håller på att dö men skriver ändå i bloggen nä så farligt var det inte. mm fizzy!l fick just ett brev ifrån från attac. En utav de tre politiska rörelser jag är med i :P jag är inte engagerad ett jävla piss i någon av dom (lazy punk!) men jag ska nog gå på deras årsmöt trots allt det kan ju faktiskt vara intressant. fan va roligt vi hade i romme, Tove! bussresan var dock inte i närheten så rolig som till idre. NEJ godiset är slut!  nu orkar jag inte skriva mer 

Kommentarer
Postat av: Tove

Usch fizzy xD .. aa, det va as-kul trots blåsten :P Lööve jöö :D

2006-02-17 @ 16:56:20
Postat av: carro

ORKA !! =P

2006-02-17 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0