So happy together!

Jag sluta skolan igår!!!! Roligaste avslutningen nånsin tror jag ...det var jätte kul att se allas filmer och dom flesta var så jävla bra!!!  jag skratta så jag grät när filmen som vann spelades och när cissi var Ville så dog jag! hahaha så jävla bra. När ville grät så blev jag inte direkt rörd bara förvånad och han måste typ kommit dom andra klasserna mycket närmre än våran för jag tror inte han skulle gråta bara för att han skulle sakna vår klass :S hehe men kul att några gillar honom.. fast han var ganska skön måste jag medge.. 
iaf igår kväll var jag hemma hos Ida med Felicia Ali och Ruben x) det var trevligt men ali var så irriterande när han skrämde alla under den dåliga skräckfilmen house of voices... sen såg vi en film om wiggers som hette havoc och den var störd men ganska bra endå, fast jag vet inte varför jag gilla den.. jag drog vid 12 och dom andra sov över hos henne :D haha 
Idag vakna jag typ halv nio >< sen har jag inte gjort så mycket.. skulle duschat men det är stopp i avloppet vafan :@ <--ful men sen diska jag iaf och nu sitter jag här.. ska göra i ordning varm choklad för jag ska in till kungsan och åka skridskor med Tove Klara och Carro! och kanske nån mer fast jag vet inte.. 

"Telefonen är en förbluffande uppfinning, men vem kommer någonsin att använda den?"
USA:s president rutherford B hayes 1877. 
Om du fortfarande trodde att man kan lita på presidenter.


ovanstående är taget rakt av ifrån Megafon som för övrigt är en väldigt intressant tidning ^^

Kommentarer
Postat av: Tove

haha fyfan vad fult det där med telefonerna XD

2006-12-21 @ 20:03:21
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Kakan

Lolol man kan inte lita på någon. Har lite roliga citatet från 1920 var ett av skälen till varför cannibus blev olagligt.
Killen Anslinger (Om någon bryr sig) Var grundaren och chefen för F.B.I. och han behövde visa sig att F.B.I. var nödvändigt för U.S. p.g.a. att han ville fortsätta få sina statliga bidrag det resulterade i att han började en "kampanj" och det råkade just bli en anti-Cannibus sådan

* 1920s: "Makes darkies think they're as good as white men." -H.J. Anslinger, Bureau of Narcotics

* 1948: "Marihuana leads to pacifism and Communist brainwashing." -Anslinger, before Congress

* 1986: "Marijuana leads to homosexuality, the breakdown of the immune system, and therefore to AIDS." -Carlton Turner

* 1992: "Marijuana is ten times more dangerous than 20 years ago." -Presidential Candidate Bill Clinton

2006-12-21 @ 20:44:24
Postat av: Kakan

Ouch palla med onödiga grammatik fel i min föregående post :\

2006-12-21 @ 20:45:59
Postat av: carru

haha Kakan , du är för knäpp :P

2006-12-22 @ 17:41:12
URL: http://blommigaskoor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0