Inlägg om mitt förra inlägg

Att det skulle bli respons på mitt förra inlägg var väntat men att det skulle bli en sån stor sak trodde jag inte. Jag har väll Kakan att tacka för det :P jisses... 
Nåväl vart ska jag börja, att Lussebullarna gjorde deras lapp av ren elakhet är verkligen ingenting jag tror och förhoppningsvis ingen annan. Det var ju bara menat som en skämt. det jag gjorde var att ifrågasätta det skämtet ... och det borde jag inte ha gjort på internet av alla ställen då allt så lätt misstolkas där men jag har en tendens att glömma det tydligen, då jag redan fått erfara detta. 



det var inte min mening att vara elak mot någon men jag måste erkäna att jag med nedanstående grejs överdrev!!! 

I alla fall så skrev dom ut ett blad där det stod "lussebullar mot droger" vilket jag tyckte var väldigt oschysst för det var ju ett personligt angrepp mot tjejen som varit beroende och det förtjänade hon inte när hon varit så modig och "vikt ut" sig själv på det sättet! orka få allt att handla om sig själv...

 jag är ledsen att folk blev sårade och hoppas att allt kommer att vara gömt nån gång framåt påsk..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill gärna också be om ursäkt, jag reagerade också lite väl starkt.

Trots att lussekatternas försvar var menat som ironi, och inte ett personligt angrepp, kan jag ändå förstå att det kunde misstolkas.

Jag uppskattar din ursäkt. God jul, vi ses efter lovet.

2006-12-20 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0