HIHIHIHIHIHI

Åhh den här dagen har vart rätt seg men det var skönt.. har inte gjort något av nytta idag så som jag hade tänkt mig. Det enda bra var att jag prata med Klara. Du är finast gumman!<3 
Just nu är jag tokig i gael garcia han är så het!!!
orkar inte skriva mkt så jag skriver en mening om alla saker. Igår jagades man av polisen på demonstrationen det var spännande :p
i fredags var det stört men kul hemma hos dan 
igår såg vi på harry potter med mera hemma hos josse<3 också roligt och idag var det segt men skönt haha onödigt inlägg men men 

Kommentarer
Postat av: Tove

haha för att göra en lång historia kort :P puss älskar dig

2006-12-10 @ 19:54:09
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: carru

hahah x) mkt man hinner med på en helg faktiskt :D
Pusss ÄLSK (L)

2006-12-11 @ 11:45:17
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med om gael garcia ;)

2006-12-12 @ 13:06:41
Postat av: Eva

oh yeah harry potter! =P
pussar på dej

2006-12-15 @ 21:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0