Bambino

NU! Nu har jag fått tillbaka lusten att skriva här. Har inte kunnat sitta framför datorn nån längre tid för jag blev så rastlös men nu har jag vant mig tillbaka till vardagen. Fast det där med rastlös är iochförsig inte riktigt sant jag har varit död egentligen. Dagisbarnet Simon mördade mig. Den lilla skiten slog mig upprepade gånger tills min arma kropp inte kunde ta någe mer. När jag ändå pratar om dagiset så kan jag ju fortsätta även fast det inte blir kronologisk ordning. Jag tror att mitt jobb på dagiset har tagit fram barnet inom mig, och det behövdes inte för jag var Nog så barnslig innan, för just nu så lyssnar jag på Joakim Von Anka och Tre Knattar låten. Den svänger.
Jag vet att man inte ska favorisera barnen men min favorit var Alexander. Visserligen sa han att jag luktade äckligt och att jag inte hade några fina kläder och att han hatade mig men han var ändå så gullig! Han ville att jag skulle vara med och leka med honom och han kom alltid fram och höll mig i handen. När jag sa att jag skulle sluta dagen därpå så blev han uppriktigt ledsen och det var så sött. Önskar verkligen att jag hade en bild på honom när han hade sin snuttefilt som mantel. Han cyklade omkring med den och som han cyklade! Han såg så chill ut när han for omkring där utan att hålla i styret.  Det där var allt jag har att säga om dagiset för tillfället. Det var allt jag hade att säga förresten...nu ska jag ta't lugnt till lite jazz


Kommentarer
Postat av: Tove

naaw söt unge. Kul att du å Eva kom på konfirmationen :D Pusspuss

2006-08-19 @ 23:08:18
Postat av: Tove

Älskar dig MER än mest hjärtat

2006-08-31 @ 17:07:02
URL: http://tovsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0