Det är inte synd om människorna för...

-Vi har inte råd att sura.
Idag låg jag och såsade mig i sängen till kvart över tolv, då kom min syster in och sa: "Öh Louise, det kanske är bäst att du går upp nu, vi ska på påsklunch hos farmor och farfar om tre kvart. Vi ska vara där ett."Så jag kastade mig upp ur sängen och när jag kommer ner till köket sitter mamma där och fnittrar och frågar vad Carro sagt till mig. "Vadå? Ska vi inte till Farmor och Farfar?!" säger jag och det skulle vi självklart inte...
Egentligen borde jag ha fattat att vi inte skulle dit men det är så typiskt att berätta sånna saker samma dag som vi ska på släktmiddag. Dom säger alltid  "Men vi berättade ju att vi skulle dit igår kväll"  LÖGNARE och så säger dom att det är jag som inte lyssnar! Jag tror att dom är med i någon sjuk konspiration emot mig... Jag ska avslöja dom jävlarna...
 Sen så har jag rakat mitt ben. Jag hann bara göra ett, för sen ville min syrra in på badrummet. Så nu kan jag jämföra före och efter. Men jag föredrar att inte göra det för resultatet är skrämmade. 
Det var nog allt jag hade att säga för tillfället nej vänta :
Påskgodis är äckligt!

Kommentarer
Postat av: Tove

hahahaha xD fan va roligt :D särskilt de me rakningen x) haha. Älskar dig så sjukt mkt gumman min ;D

2006-04-14 @ 14:16:55
Postat av: Tove

p.s påskgodis är INTE äckligt

2006-04-14 @ 14:17:23
Postat av: Klara

haha,schysst syrraxD. det är så jobbigt att raka benen...=P

2006-04-14 @ 14:34:30
Postat av: Touya

Att du gick på det, haha! :> och påskgodis är ju gott ju

2006-04-14 @ 23:01:41
Postat av: Tove

SKRIV OFTARE

2006-04-16 @ 12:11:35
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Anonym

därför min rakkräm tar slut..busted

2006-04-16 @ 23:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0